KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

  • masa pelepasan:2024-04-24 14:41:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:174
  • Penerangan pantas:

    Kesahan,Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariJatuhkan ujian untuk semak sama

Kandungan artikel

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

KesahanSemasa menggunakan minyak hidraulik, penyerangan pencemaran boleh mempunyai kesan negatif pada sistem hidraulik. Untuk mengawal pencemaran minyak hidraulik secara efektif, perlu periksa dan mengendalikan semua bahagian penyegelan dan kongsi, periksa dan analisis minyak hidraulik sistem hidraulik, dan menggantikan minyak hidraulik secara rutin. Apabila menggantikan minyak hidraulik, minyak hidraulik lama mesti dihapus dan seluruh sistem hidraulik mesti dibersihkan sebelum menggunakan minyak hidraulik baru. Kesempatan persekitaran suhu rendah pada baja, bahan-bahan komponen muatan utama pada suhu rendah tidak hanya perlu memenuhi keperluan kuasa, konsentrasi tekanan, dll. Oleh itu, bentuk struktur yang sesuai patut dipilih untuk lif pada suhu rendah.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

FukushimaPeningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas



Menyesuaikan unit kuasa.

Konsep tradisional teknologi sebagai raja dalam industri angkat telah membawa banyak perusahaan platform angkat untuk berfokus terlalu banyak pada aspek teknik peralatan dan mengabaikan keperluan sebenar di pasar. Mereka buta nilai teknologi dan terputus dari pasar, yang juga sebabnya banyak perusahaan akan bangkrut.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Kualiti yang baikPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Pertama perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif,KesahanPlatform penangkapan automatik aliran aluminum, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas



Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

asetLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Apabila menyiapkan peralatan,KesahanPembuat bimbit jambatan naik hidraulik, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

KesahanKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik,KesahanGerakan jambatan naik bimbit, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


BaardheereMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas memberi anda KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas oleh syarikat kami, perkhidmatan KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas. KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KesahanPenangkapan platform bergerak sendiriAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!