HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti

  • masa pelepasan:2024-04-16 10:47:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:219
  • Penerangan pantas:

    Huanghua,Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat k

Kandungan artikel

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut,HuanghuaPlatform penunggang jenis trek panduan, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

HuanghuaFixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, api belakang, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan,HuanghuaPlatform penunggang jenis trek panduan, Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.

Menyesuaikan unit kuasa.

OuessoTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Menangkat dan menurunkan

Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan


HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Tinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

NyahkiraBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.


HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti



Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Rekomendasi maklumatGanti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda,HuanghuaPlatform penunggang jenis trek panduan, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik minyak hidraulik rendah digunakan

Aliran kerja platform angkat hidraulik elektrik: Kereta trak disambung di pintu masuk gudang mengikut kedudukan lajur panduan. Selepas pintu sistem muatan dan lepaskan dibuka, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


butang elektrik membuka platform angkat hidraulik.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

HuanghuaApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan

BaardheereMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti memberi anda HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti oleh syarikat kami, perkhidmatan HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti. HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HuanghuaLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumPengurusan integriti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!