KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri

  • masa pelepasan:2022-11-29 21:06:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:594
  • Penerangan pantas:

    Kaposvar,Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil

Kandungan artikel

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan,KaposvarKomponen pengubah terbenam minyak, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

LeposavikSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Dalam medan elektrik angin ke yoke, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

HargaPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

projekKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta,KaposvarHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak,KaposvarPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendah, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

KaposvarIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

BaardheereMaklumat produk lain
  • OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

    OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

    San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

  • Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

    Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

  • Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

    Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

  • OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

    OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

  • OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

    OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

  • OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

    OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

  • segera:Peringatan: Maklumat KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri memberi anda KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri oleh syarikat kami, perkhidmatan KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri. KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KaposvarJadual kehilangan pengubah distribusiAsas industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!