AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap

  • masa pelepasan:2022-11-29 18:06:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:372
  • Penerangan pantas:

    Amalias, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar log

Kandungan artikel
dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Apabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

AmaliasPada kuasa bernilai, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

DushanbeGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap



Operasi pengubah tenggelam minyak

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Interpretasi dan pengamatanOperasi pengubah tenggelam minyak

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Bahan langsungKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,AmaliasPengubah kuasa 2000 KVA, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang,AmaliasSistem pengubah kuasa, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,AmaliasApakah pengubah jenis kering, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

AmaliasSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pengubah kuasa

Penghakiman cacat pengubah kuasa

BaardheereMaklumat produk lain
  • PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

    PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

  • PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

    PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

  • HerediaKehilangan pengubah kuasaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

    HerediaKehilangan pengubah kuasaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

  • PerpignanPlatform angkat hidraulik tetapKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

    PerpignanPlatform angkat hidraulik tetapKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

  • PerpignanAngkat dan turunkan jambatan naikApakah parameter keanjalan

    PerpignanAngkat dan turunkan jambatan naikApakah parameter keanjalan

  • MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

    MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

  • MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

    MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

  • MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

    MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • segera:Peringatan: Maklumat AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap memberi anda AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap oleh syarikat kami, perkhidmatan AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap. AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AmaliasHarga pengubah kotak 400 KVAPelbagai lengkap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!