SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

  • masa pelepasan:2022-10-30 13:32:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:220
  • Penerangan pantas:

    Siguatepeque,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Baha

Kandungan artikel

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,SiguatepequePasar pengubah jenis kering, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, perhatikan perkara-perkara berikut:

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Kilang pengubah kuasa


SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Pembuat pengubah jenis kering

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

berapa banyakPenghakiman cacat pengubah kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

PenawaranBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

SiguatepequeSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel,SiguatepequePengubah kuasa 3150,SiguatepequeDistribution transformer maintenance, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

BaardheereMaklumat produk lain
  • HajduszoboszloGerakan platform mengangkat garpu guntingCara menyelesaikan masalah

    HajduszoboszloGerakan platform mengangkat garpu guntingCara menyelesaikan masalah

  • HajduszoboszloFully automatic hydraulic tipping machine hopperProsedur operasi untuk pemasangan dan

    HajduszoboszloFully automatic hydraulic tipping machine hopperProsedur operasi untuk pemasangan dan

  • CotuiPenghantaran kuasa automatik pengubahApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    CotuiPenghantaran kuasa automatik pengubahApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • KomloPlatform angkat silinder hidraulikBawalah anda memahami keadaan baru

    KomloPlatform angkat silinder hidraulikBawalah anda memahami keadaan baru

  • KomloJembatan penghalang bergerakApakah prosedur operasi dan penyelenggaraan lini pengeluaran?

    KomloJembatan penghalang bergerakApakah prosedur operasi dan penyelenggaraan lini pengeluaran?

  • BrusselsJembatan penerbangan hidraulik bergerakkualiti tinggi

    BrusselsJembatan penerbangan hidraulik bergerakkualiti tinggi

  • BrusselsGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiBagus untuk menaikkan kenaik

    BrusselsGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiBagus untuk menaikkan kenaik

  • BrusselsFully automatic reclaimerHarga meningkat

    BrusselsFully automatic reclaimerHarga meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran memberi anda SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran. SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SiguatepequePengubah distribusi 6kVTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!