VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan

  • masa pelepasan:2022-10-25 11:36:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:90
  • Penerangan pantas:

    Venezuela,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jik

Kandungan artikel

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu,VenezuelaPenukar jenis kotak pengubah jenis kering, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

KolokaniSyarikat pengubah minyak terjun

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point,VenezuelaPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

keperluan keselamatanIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pelanggan pertamaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

VenezuelaSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,VenezuelaPengubah bekalan kuasa, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

BaardheereMaklumat produk lain
  • CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

    CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

  • LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

    LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

  • LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

    LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

  • LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

    LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

  • YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

    YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

  • MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

    MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

  • MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

    MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

  • Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

    Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan memberi anda VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan oleh syarikat kami, perkhidmatan VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan. VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VenezuelaGrid Negara TransformerPengurusan ujian kebolehtelapan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!